Clínica jurídica ESTRANGERIA I IMMIGRACIÓ a Càritas

Càritas disposa d’un servei d’atenció a immigrants i persones en risc d’exclusió social en el qual col·laboren els alumnes de Dret. Es presta assistència legal especialment en tema de nacionalitat i residència, temes laborals (contractes, estafes laborals), deutes amb la Seguretat social, sol·licitud d’ajudes i temes familiars (divorcis, guarda i custòdia, matrimoni entre estrangers i entre espanyols i estrangers). Aquest servei es presta els dimecres de 14.30 a 16.30h. amb les tècniques de Càritas i els advocats voluntaris de l’ICAIB, i durant el matí es treballa en el coneixement dels casos i de vegades es requereix fer acompanyaments a alguna institució.

Els alumnes i les tècniques de Càritas t’expliquen aquí què han fet a la Clínica Jurídica d’estrangeria: